ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Μπορείτε να επιστρέψετε εύκολα προϊόντα που έχετε αγοράσει από το stop2shop.gr είτε επειδή εντοπίσατε κάποιο πρόβλημα στο προϊόν είτε λόγω αλλαγής γνώμης.

Προϋποθέσεις Επιστροφής

  • Ελλατωματικό προϊόν: Πραγματοποιούμε όλους τους απαραίτητους ελέγχους πριν την αποστολή κάθε παραγγελίας. Ωστόσο, στην περίπτωση προβλήματος η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος και με την προϋπόθεση ότι θα επιβεβαιωθεί μετά από τον τεχνικό έλεγχο ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε κακή χρήση, το προϊόν θα αντικαθίσταται με νέο εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη. Είναι στη διακριτική ευχέρεια της εταιρείας να επιστρέψει τα χρήματα στον πελάτη στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, ή το προϊόν έχει πουληθεί σε ειδική τιμή, ή είναι παλαιότερης τεχνολογίας. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας ή επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με επιστροφή του αντίστοιχου ποσού σε λογαριασμό του Paypal.Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επαναποστολής επιβαρύνουν το stop2shop.gr. 
  • Πρόβλημα στο προϊόν κατά τη μεταφορά: Σε περίπτωση που παραλάβετε την παραγγελία σας και διαπιστώσετε ζημία είτε σε μέρος είτε στο σύνολό της, η οποία εμφανώς έχει προκύψει κατά τη μεταφορά της (π.χ. σπάσιμο, βαθούλωμα, γρατσουνιά) και όχι προ αυτής, οφείλετε να το δηλώσετε άμεσα την στιγμή της παραλαβής της παραγγελίας σας ώστε να δικαιούστε να αιτηθείτε αντικατάστασης του/των προϊόντος/προϊόντων που έχει/έχουν υποστεί φθορά. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επαναποστολής επιβαρύνουν το stop2shop.gr. 
  • Ακύρωση παραγγελίας πριν την ολοκλήρωσή της: Κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας και πριν την ολοκλήρωσή της μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να επιστρέψετε σε προηγούμενο βήμα και να αλλάξετε τις επιλογές σας ή να επιστρέψετε στο καλάθι αγορών σας για να το αδειάσετε ή να προσθαφαιρέσετε προϊόντα. 
  • Ακύρωση παραγγελίας πριν την αποστολή της: Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολή της παρακαλούμε επικοινωνείστε άμεσα μέσω email στο sales@stop2shop.gr ή τηλεφωνικώς στο 2310 555290 κι ένας συνεργάτης του stop2shop.gr θα ακυρώσει την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση. 
  • Ακύρωση παραγγελίας μετά την παραλαβή της λόγω αλλαγής γνώμης: Ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει απευθείας από το stop2shop.gr απλά και μόνο λόγω αλλαγής γνώμης υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς πριν την πώλησή του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ, τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης, κ.ά).
Για να γίνει δεκτή επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει απαραίτητα τα επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό.
Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επαναποστολής των προϊόντων επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. 

Προϊόντα που εξαιρούνται από την πολιτική επιστροφών

  • Καλλυντικά είδη
  • Είδη προσωπικής φροντίδας

Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει αποδεκτή η επιστροφή προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται είτε να λάβει πιστωτικό υπόλοιπο ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων είτε να λάβει πίσω το αντίτιμο με τον ίδιο τρόπο που εξοφλήθει η παραγγελία. Στην περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της κάρτας και όχι επιστροφή μετρητών. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το stop2shop.gr, κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, δικαιούται να απορρίψει το αίτημα επιστροφής του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις

Τρόποι Επιστροφής

Παραλαμβάνουμε το προϊόν προς επιστροφή από τον χώρο σας με χρέωση 3€, αν πρόκειται για ακύρωση παραγγελίας λόγω αλλαγής γνώμης, και δωρεάν, αν πρόκειται για επαναποστολή παραγγελίας λόγω ελαττώματος.

 

Το ηλεκτρονικό κατάστημα θα χρησιμοποιήσει τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει σε αυτό το πεδίο για να επικοινωνήσει μαζί σας σχετικά με το αίτημα κλήσης σας. Τα δεδομένα θα παραμείνουν αποθηκευμένα στο σύστημα και θα είναι προσβάσιμα από τους διαχειριστές του ηλεκτρονικού καταστήματος μέχρι να αποσύρετε τη συγκατάθεσή σας. Αν επιθυμείτε να διαγραφούν τα προσωπικά σας δεδομένα από τη βάση μας, παρακαλούμε όπως μας αποστείλατε email με το σχετικό αίτημα στο info@stop2shop.gr.

Σε περίπτωση που θεωρείτε πως έχει γίνει κατάχρηση των προσωπικών σας δεδομένων, έχετε το δικαίωμα να υποβάλλετε επίσημη καταγγελία στην αρμόδια εποπτική αρχή. Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων, έχουμε την υποχρέωση να σας ενημερώσουμε για το συγκεκριμένο δικαίωμα. Ωστόσο, δεν υπάρχει απολύτως καμία πρόθεση κατάχρησης των προσωπικών σας δεδομένων από μέρους μας.

Όταν κάνετε εγγραφή για κάποιο συγκεκριμένο Newsletter, η διεύθυνση email σας προστίθεται στην αντίστοιχη λίστα αλληλογραφίας. Για όσο διάστημα παραμένει καταχωρημένη, μπορούμε να σας αποστέλλουμε email σχετικά με το θέμα εγγραφής σας.

Μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να διαγράψετε τη διεύθυνσή σας από τη λίστα αλληλογραφίας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

Το ηλεκτρονικό κατάστημα χρησιμοποιεί υπηρεσίες αποστολής Newsletter τρίτων (MailChimp). Οι διαχειριστές του ηλεκτρονικού καταστήματος έχουν πρόσβαση στις λίστες αλληλογραφίας για να μπορούν να αφαιρούν τις διευθύνσεις email κατόπιν αιτήματος.

Λάβετε υπόψιν πως οι λίστες αλληλογραφίας είναι ανεξάρτητες μεταξύ τους, συνεπώς, αν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε κανένα newsletter, θα πρέπει να διαγράψετε το email σας από όλες τις λίστες. Σε αυτήν την περίπτωση, θα συνεχίσετε να λαμβάνετε email σχετικά με τον λογαριασμό σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα (όπως ειδοποιήσεις σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας, email για την επαναφορά του κωδικού σας, κ.ά.), τα οποία είναι απαραίτητα για την ορθή λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε περαιτέρω το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και θέλετε να διαγραφούν τα προσωπικά σας δεδομένα από τη βάση μας (ή επιθυμείτε πρόσβαση σε όλα τα προσωπικά δεδομένα που σχετίζονται με τον λογαριασμό σας), παρακαλούμε όπως μας αποστείλατε email με το σχετικό αίτημα στο info@stop2shop.gr.

Σε περίπτωση που θεωρείτε πως έχει γίνει κατάχρηση των προσωπικών σας δεδομένων, έχετε το δικαίωμα να υποβάλλετε επίσημη καταγγελία στην αρμόδια εποπτική αρχή. Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων, έχουμε την υποχρέωση να σας ενημερώσουμε για το συγκεκριμένο δικαίωμα. Ωστόσο, δεν υπάρχει απολύτως καμία πρόθεση κατάχρησης των προσωπικών σας δεδομένων από μέρους μας.